rubriker

är jag riktigt dålig på. Nu har jag spänderat två dagar med min baby love, det till säga diana. längesedan vi hade våra sovisar så nu har vi tagit igen det! i måndes mötte jag upp henne efter jobbet, vid sisådär 20 och åt middag. så hyrde vi två filmer och drog hem till henne och mös. sov dock riktigt dåligt om någon är intresserad. har gått och blivit sjukt förkyld så nu har jag laddat upp med en massa c-vitaminer & sådant. vet inte riktigt om jag tror på c-brus tabletter, tror att det är lite placebo. men det måste ju vara bättre än inget?

Lördagen ska spenderas me de här godingarna, (se bild nedan), med cavolonero, för det är jag sugen på, och massa filmmys. älskar oss. och har saknat mina bejbs. det är pojkvänner som man vet vad man har ;) längtar redan! <3


image74

Kommentarer
Postat av: atena

det är rätt svårt, det där med titlar. brukar oftast ta nåt från den låten jag lyssnar på i den stunden :)

2008-02-06 @ 20:26:06
URL: http://jiggy.blogg.se
Postat av: mikaela

Hejsan besök gärna min blogg på maaango.blogg.se eller mikaaela.tjejsajten.se :)

lämna också gärna en söt liten kommentar :D

2008-02-06 @ 20:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0