dag 1

på mitt nya liv. nu ska jag verkligen försöka att sluta äta så mycket onyttigt som jag gör (och det är en hel del) dock är ett undantag på onsdag, då det blir chippeochdippe och satc med tove :)

iaf, försökte äta nyttig frukost som jag tror ska göra mig mätt länge? haha. iaf, gröt. och jag hatar det. snacka om att jag är duktig då! sen fixade vi lite lunch som jag ska ha med mig till jobbet, kycklingsallad =) mumma..

får vi väl se hur länge jag klarar detta.. jobbar kväll ikväll och då brukar man bli sugen på en massa onyttigt. meen. får försöka att hålla ut =)

nej nu ska jag inte tråka ut er mer =)

Kommentarer
Postat av: Isabell

jag tror vi får börja käka gurk- och morotstavar snart.. jag har så svårt att släppa mitt begår :$

2008-01-28 @ 18:40:02
URL: http://ibergsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0