girls dont like boys, girls like cars and money

igår var det ju en absolut kräng dag, men man får faktiskt ha sådana dagar :) jag och tove köpte en massa gott och såg en massa satc! sen såg vi lite på notebook, eller jag hann inte se hela iaf.

idag är det ridning som står på schemat, ska bli skönt att röra lite på sig =) och nu tänkte jag läsa lite i boken som jag lånat av tove "dumpa honom, han vill faktiskt inte ha dig" eller vad den hette. läste några sidor igår innan jag somnade och den är ju bara för bra. haha. en sån bok borde nog alla kvinnor ha? Varför är det så, att vi kvinnor överanalyserar allt en man gör? Gör han något bra, oroar vi oss över att det betyder något dåligt. och gör han något dåligt, försöker vi vara så otroligt optimistiska och tänka att "nej men han menar säkert inte så" när man egentligen bara borde strunta totalt i honom. för vi är faktiskt värda mer än så.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Du får läsa snabbt :D

2008-01-31 @ 21:41:28
URL: http://ibergsten.blogg.se
Postat av: tooove

heeeeeej! Bra att du älskar min bok, i love you. Slarva inte bort den bara för jag mååååste ha den sen... den e ju bara så bra. Tack för en underbar kväll igår... PUSS

2008-01-31 @ 22:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0