inte ett hejdå utan ett vi ses snart..

så mycket som kan hända på så få dagar.
i tisdes (tror jag att det var?) övertalade tove mig att gå från blond till, lite mer blond? haha. men ja. det gjorde vi och vi färgade och trixade med våra hår och resultatet blev helt ok. lite så smått gult känns det som men det reder väl tu sig med det älskade silverschampot. guds gåva till blondiner? nja. mys och cippeochdippe till satc hann vi också med.

torsdagen (vi hoppar en dag) var det jobb och ridning med max som sällskap =) gick väl helt ok, förrutom att mina muskler är inte gjorde för detta. orkar knappt nånting. hem och duscha snabbt för att bege sig mot miatorp för att umgås med max & parsa =) gick och handlade mat och såg på i am legend som jag för övrigt tyckte var mer än ok. sen såg vi rat race och då höll jag på att somna, men det fick jag inte för max =) runt 2 kom johan hem igen och sen skulle alla försöka sova. men först var jag trött och då var de andra överpigga och skulle tramsa och ha sig och sen blev de trötta och då blev jag snackig.. så höll vi på till halv sex!

fredagen bestod av  frukost/lunch m max på max ;) och ett hejdå. eller nej, det är inte hejdå. för vi SKA ses igen. det är helt sjukt huir man kan fästa sig vid personer så snabbt, och vi har hittat på så mycket kul ihop. och du måste vara rädd om dig i lumpen och blabla, du vet. om du ens läser detta vet jag inte =) men du kommer att vara saknad iaf =)
hem snabbt och åka till issa för att fixa sig. vi skulle ju fira ciccis 20års dag =) så vi fick skjuts dit och så var det party till typ 1 och då okte jag elin amanda & carro till tempel. trevligt värre var det =) vid fem trillade jag in hos issa och sov som en stock till 10 då vi tydligen skulle äta frukost. ahha. mindre pigg då! sen vard et jobb från 13-23 och jag och eve gjorde nog den bästa stäningen på lääänge ;) hihi.


idag tänkte jag röra mig mot gymet men tog mig en funderare när jag såg att solen LÖS! wow. trodde nästan att den rymt eller något.. så jag bestämde mig för att ta en promenad ner mot stan för att sola lite. så det tänkte jag göra nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0