lite bloggning ska man väl hinna med

innan jag beger mig in till stan. jag och bell ska nämnligen till körskolan och skriva lite prov, tänkte vi iaf.. jag behöevr höja min statistik lite, och plugga för den delen. har vart lite dåligt med det på sista tiden. efter det käkar vi nog lunch på nått gott ställe, som vi alltid gör <3 och sen ska jag faktiskt träna.. två gånger på en vecka! är nog rekord för mig nu det senaste halvåret.. och igår var jag faktiskt och red, gick riktigt bra. men kimberly är en riktig pärla med, han är riktigt fin =)

idag fyller pappi år, grattis grattis <3 så ikväll blir det middag sen kommer bell hit, igen, och umgås med mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0