min dag

har varit superbra! känns det som. mysig lunch med bellan på vårt 2a favvoställe, telegrafen. typ godaste hamburgarna och pommesen! massa snack, hade kunnat sitta där i timmar känns det som. så mkt att ta igen! men vi bokade en ny dejt, med filmmys och så! söndag! ska bli skoj=)

sen var jag på körskolan och det gick jätte bra, tyckte jag! måste bara börja plugga mera på teorin, säger min lärare iaf =) så att man blir klar med den.. sen en sväng på ikea med mammi och pappi. blev en byrå som matchar garderoberna.. så jag har lekt lite byggare bob. bara lådorna kvar nu. att jag höll på att skärna handen av mig är ju en annan femma....


nej om man skulle ta och sova?

Kommentarer
Postat av: Isabell

mysdag! men du får ta det försiktigt.. inte lätt att köra bil om ena handen är av :P

2008-01-08 @ 23:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0