nya äventyr

varje dag! igår så festade jag lite med maxarna dvs. max (hahaha?:P), johan, emma, christoffer. först mys/musiksnack/snack hos johan och ölen slank ner seeegt. men tio min innan avfärd slinker två groggar ner snabbt som attans, förmodligen för snabbt?  taxi in till crombar medans vi väntar på färjan?? vi ska tydligen utomlands ikväll med! inte illa ;D iaf, första färjan fick vi inte åka med pga christoffer, han lyckas alltid hitta på nått skumt :) ner till crom igen och sedan färjan över vid 1. till christoffers stora besvikelse hade gk tydligen stängt och när vi tillsist virrat färdigt så sa dem på retro att de bara skulle ha öppet en dryg timme till. så blev inte det heller. jag som var så på g. iaf, båten tillbaka och när vi trillade in hos johan igen efter att släppt av emma, fick jag min bakishuvudvärk. kl halv fyra på morgonen! ni kan ju gissa hur den var kl 9 imorse då? ;)

en mysig kväll/natt som var totalt otippad, men det blir alltid bäst så!

fredagdag tillbringades med max, pizza och dåliga tvprogram tills johan kom och hämtade honom för att bege sig till jobb..
då åkte jag hem och kvällen har tillbringats hos anna med satc ;) älskar det! nu är det snart sussedax efter min cykeltur med OTROLIG medvind!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0