nyårslöften

ska man aldrig skapa, för man håller dem väl aldrig? de sensaste dagarna har jag vräkt i mig pizza, chips & godis. jag som egentligen inte är så glad i pizza. men jag skyller på mitt umgänge ;) jag kan ju inte sitta där utan och vara hungrig. men igår tog jag mig faktiskt lite i kragen.. var och satte in pengar på mitt sparkonto och banktjejen sa att jag skulle starta en internetinlogging på den banken och starta ett e-konto, då skulle jag få mkt högre ränta. så det har jag gjort! och överfört alla sparpengar :) perfekt känns det som! får väl se om det är så bra som det verkar. men nu ska det sparas, till vad vet jag dock inte!

igår var jag i danmark med max&emma. shoppade lite så man har ett litet lager hemma. hur bra som helst, slipper man oroa sig för det! efter det åkte jag och max till johan (som inte var där utan dte var christoffer) och så åt vi tre pizza och så.. sen kom emma förbi igen och höll oss sällskap =) mys det är att umgås med er. bättre jobbekompisar har jag svårt att tänka mig =) sorgligt bara att nu försvinner christoffer för oss! menmen.. så på torsdag blir det lite fest för dte, vet inte bara vad vi ska göra än?=) återstår att se..

idag ska jag göra ännu en sak av mina löften, köra på körskolan! och efter det ska jag faktiskt träna =) ska bli skönt, känner mig lite småmotiverad nu efter att julen är över och vågen visar sitt rätta jag? haha. och i em ska jag faktiskt plugga teori! måste måste måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0