nytt år

och det firades först hemma hos elin men suuuper god mat. mumsfilibabba ;)
men där kände jag och issa oss inte så hemma, så vi tog tåget till perstorp i stället och röjde lite ;P först lite i lokalen, sen hos en som hette ola och sen hos issas kusin lite. innan vi hamnade hos hennes mormor fyra stycken i samma dubbelsäng. hihi. vaknade upp med att ola ringde och bjöd över oss på pannkakor ( eftersom jag och issa bett om det dagen innan, snacka om snällis då, inte för att vi var så seriösa, men endå;) ). degade sen hos issas mormor tills 15, då hennes mamma kom och hämtade oss och körde mig till jobbet. jobb hela kvällen och att det var dubbelt betalt gjorde inget ;d pappa kom och hämtade mig och emma sen åkte jag hem och sov :)
haft så himla märkliga drömmar, bla att jag tappade många av mina framtänder.. skit läskig känsla.. att bara spotta ut dem i handen.. så läste jag att det kan tyda på att man är rädd inför sin framtid. detta sägs då härstamma från stenåldersmänniskan där förlusten av tänderna betydde att man inte kunde tugga sin mat, och därmed gå under av närningsbrist. detta tyder då att man kanske har en stark oro för ex. sitt förhållande eller sitt arbete..
och det kan ju stämma, tycker det är rätt obehagligt att inte veta hur den närmaste framtiden kommer att bli. men ja, jag hoppas att den blir bra vilket som =)

nej nu ska jag ta mig i kragen och äta frulle, duscha och fixa mig! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0