partydagar

i torsdes var jag först och red, första gången sen juluppehållet. kämpigt! vilken träningsverk jag har nu ist??
sen åkte jag&max hem till mig, så att ajg kunde fixa mig och så. sen åkte vi hem till johan där michelle, eve och christoffer redan hade börjat lite smått. och vi var ju inte dåliga på att ta igen det! hihi. massa snacka, mys och singstar och framförallt alkohol? vet inte riktigt hur mkt jag hällde i mig och det fick jag sota för sen..
allt var trevligt fram tills 12 eller vad hon var. då började jag må lite smått illa, och sen blev det riktigt illa! men så kan det gå. tur att man har snälla kompisar som är med en..
fredagmorgon vaknar man upp hos johan m. max och christoffer. pizza var ju en sjävlklar frulle men fick inte ner mycket mer än en halv barnpizza. sjukt bakis. hemskt hemskt. sen skulle man till jobbet lite.. och sen säga hejdå till christoffer som nu inte längre är vår chef. sjukt tråkigt! har ju haft så himla kul. man är lite ledsen nu faktiskt..

efter 1 timme på jobb (lönt?) åkte jag hem till issa och vi åt och fixade oss och mös. sen så bar det av mot setakhouse och tivvan :) men var nog inte inne på tivvan förrens halv två? :) men hade kul endå.  kebab var ju en självklar nattamat!!

igår var det jobb hela dagen sen så somnade jag vid 23 och vaknade nu fem i 13.. skönt! idag ska jag hem till ebll och mysa, me like <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0