shoppaholic

har jag nog blivit. gaah. har så svårt att hålla i pengarna. fick ju lön i tisdes, och dagen började superbra med en god lunch med becka på östernspärla! muuuumms mat. en liten tripp sedan i stan resulterade i söta skor, en nys skönt bh, tröja och lite sånt smått och gott.. var även på körskolan och körde. måste verkligen bli klar med min teori nu! sedan var jag och jobbade.. mycket duktigt =)

igår började dagen med 50 min på konditionsmaskinen. är så stolt över mig, behöver vekrligen komma igång nu. vill inte ha "gosmagen" längre. började först med 30 min och kollade på voice samtidigt, och när man såg tjejerna där, blev man så motiverad till att se ut som de flesta gör där, så körde jag 20 min till. sen var jag tvungen att skynda mig hem, duscha och fixa håret för en lunch med bell&diana på bagatelle.. pasta alfredo (m. kyckling och sånt gott). verkligen min favvo.. sen så drogs shoppningen igång igen, en skinnjacka och underkläder och en snygg topp från mq. hihi. men nu är det verkligen SLUT med shopping för denna månaden, mitt konto mår inte så bra längre..
sedan åkte jag hem till johan och såg på film m honom&max. hihi och drack lite mousserande vin till robin hodd, men in tights. myyycket mys. kommer bli så tråkigt när max slutar.. eller slutar har han ju gjort.. men rycker in till lumpen ;/ 



nu ska jag ta mig i kragen och städa på mitt rum medans voice står igång!

Kommentarer
Postat av: tooooove

måste ju bara säga att den alfredon är såå god, ses på lörag mitt sockergryn :p

2008-01-17 @ 14:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0