time for some changes

isabell: ja det är väldigt trevligt att se på the voice medans jag tränar, men jag har faktiskt kanalen hemma också ;)

igår var jag på körskolan alldeles för länge, dvs två timmar!! och pluggade! herregud. inte dåligt. efter det åt jag och bell lite lunch och som vanligt äter jag på typ 10 min. tråkigt men sant, men det är bara för att det är så gott?=)
sen åkte jag och tränade, mkt duktigt, höll på att svimma sen av vätskebrist eller något. blev lite yr där ett tag.. och åkte och hälsade på issa för vi väntade på zsollan =) vi tre åkte till väla för att möta upp simon och för att fixa lite grejer..

sen blev det lite mys hos zsoli :)

idag ska jag till körskolan och köra, och plugga lite innan. måste ju bli klar med det dumma kortet! har gått lite slött så pappa hotar med att jag snart får betala det själv:o wops..
sen ska jag möta upp tove så ska vi handla lite, om jag vågar? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0