beslutsångest

vaknade vid halv 12 av att pappa ringde.. beslutade mig för att gå ut i trädgården och sola lite och så gjorde jag i sisådär en timme. sen mulnade det på så tänkte jag att "jag ska endå in till stan och hämta bilen" så jag gick och duschade. och nu när jag fått tag på mamma och det visat sig att jag behöver inte alls åka in till stan och jag är färdig duscha lyser solen igen. ska man gå ut igen? risken finns att man blir så äckligt svettig igen och jag orkar inte duscha igen. haha. ja i-landsproblem var det.. dessutom går det inget bra på tv att fördröja tiden med heller... suck!


ikväll blir det lite jobb, sen hem och packa inför min minitripp med pappa. ska åka till borås lite. skönt att komma iväg, även om det bara blir en två-tre dar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0