det är väl lördag idag?

detta jobbesättet får mig att bli helt cp. man bara ja vi ses imorgon efter en dag ihop, men rättare sagt blir det idag och ja allt är bara snurrigt. men, nu är jag vaken. gick upp vid 17 och det första pappa berättade var att vi skulle äta middag om en timme. så måste skynda mig lite men slö och nördig som jag är hamnade jag här =)

igår/idag var riktigt kul på jobbet, tre HELT nya står helt själva. men jag tyckte vi redde ut det rätt bra. och nu hade någon ringt och frågat om jag kunde komma in halv nio ist, och vad gör man inte??'


vad har ni gjort idag då? solat säkert, är så avis. får väl ta igen lite i solariumet, känns som att alla kommer vara negerbruna och jag en blekfis.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0