döds trött

är jag nu. "tog" didis sista två timmar för hon skulle hinna en massa. bra för mig, dåligt för henne (i löneväg). blev dessutom att man var kvar en halvtimme extra, så man var ju rätt slut när man satte sig på bussen mot stan igen.
men lyckades endå gå och träna ett bra pass. börjar att komma igång lite smått igen. så himla härligt ;p
på vägen hem lyckades jag dock somna på bussen, men det gör inget, jag älskar denna jobb/tränings-trött känslan... så nu ska slänga mig i sängen och kolla på 2 1/2 men. för det är ju så bra =)

Kommentarer
Postat av: jayne

då får jag önska dej en god natt.

2008-07-21 @ 21:06:16
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hejsan!



Jag vann Sveriges största bloggtävling, och som pris fick jag bl a en egen hemsida och en helt ny blogg med massa nya funkioner :) Nu är den äntligen klar!



Kika gärna förbi och säg vad du tycker =) www.hannnah.se

2008-07-21 @ 21:26:06
URL: http://www.hannnah.se
Postat av: Michelle

Var det du som undrade vem jag körde?

Jag har kört på kvällarna.. men jag menade eftersom jag har Jakobs bil så blir det svinit dyrt att köra någon hem och dessutom svinint dyrt att ta betalt..

2008-07-22 @ 08:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0