Godmorgon mina söta läsare

sitter här och pillar med min ipod. försöker fixa olika spellistor så man får lite ordning och reda bland låtarna! tror jag fattat lite om hur man gör iallafall =) tur det.
tänkte snart äta lite frukost, sen försöka mig på 2 km rundan i sofieroskogen. ni kanske tänker, vaddå 2 km, men jag har aldrig kunnat springa/jogga. aldrig. tänkte först ladda min ipod med lite pumpar musik så jag känner mig motiverad!
sen har jag ju annikas bil idag, shit vad läskig den är haha. gillar inte den alls :P men kanske kör inom issa om hon ringer. annars blir det jobb lite senare idag och sen inom didi&linus. vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag o två pälls från Ystad ska ut en runda.. :) O det ska bli gutt! Oj vi sitter o dricker vin redan nu! Pusss

2008-07-16 @ 16:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0