Gs-S

Gnällspiken-Sara är igång. jaja tanden värker som aldrig förr, kl är 07,04 och jag är nog fortfarande full efter 4 timmars sömn och nu ska jag till max och jobba.. än är jag inte bakis, och hoppas på att jag inte kommer bli. dessa dagarna har varit sjukt lite sömn och för mkt fest. får sova ut på måndag.
men igår mötte jag iaf upp max&emma efter en dag på slaveriet. åkte över till dk, köpte oss ett flak och satt på en mysig gräsmatta i solen och drack upp det! sen åter till kära hbg och in på nått "fun tält" eller vad det hette. stämde rätt bra, jag hade kul =) överlycklig som jag var gick bussen enda till kl 2 så då satte jag och max oss på den efter att på 30 min lyckats testa både langos, paella liknande röra, thaimat & munkar. hahah. vi var ju tvugna att passa på?

som sagt nu ska jag jobba, sen hem till bell och sen förfesta. gud vilket slitigt liv jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0