K som i kräfta eller T som i tomat

så ser jag ut.. lite sådär, halvröd på bröstet, armarna och magen. väldigt snyggt.. eller ej? hoppas det lägger sig snabbt. det fulaste är nog att mitt smink är ljusare än vad min hud är nu, så i nuläget är mitt ansikte ljust, och kroppen röd/brun. kanske ska ta och investera i ett vintersmink och ett sommarsmink? fast åandrasidan har ju vädret varit kasst, fram tills nu.

om ca 40 min ska jag bege mig mott bussen och åka till båten. känner inte alls för det nu faktiskt. känner mig oerhört låg?? och trött. förstår inte hur jag ska orka natten. men det återstår och se om jag somnat på båten eller om jag lyckas hålla mig vaken och komma hem....



Kommentarer
Postat av: Isabell

haha.. då är vi kräftor båda två.. min rygg o min fejja är lite röda. gud så svenska vi är ;P hihi. jobba lugnt snäckan <3

2008-07-31 @ 23:35:39
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0