mina äventyr

vill först påpeka att jag sovit 17 timmar på 4 dygn... jag känner mig rätt sliten nu! dessa tre dagarna har bestått av party&jobb. och bara det. direkt från jobb till partyt.. i torsdes var jag då med max&emma. åkte över till dk för att dela ett flak på en stoor gräsmatta och satt där&snackade en massa skit. tillbaka till hbg & till house of fun, som var just det, kul...
i fredes var det först jobb på max, sedan till bellan där vi vilade oss lite. gick in till hbg och var kulturella och åt langos. himmel var det är gott!
vi gick hem till bell igen och fixade oss och drack våra goda flirtinis (champagne, vodka juice). sen åter igen till house of fun där det var allsång och alla var så glada&trevliga. kvällen avslutades på tempel m frozen daiquaris och massa dans.
Lördagen mådde jag inte bra, somna vid 4 och upp 7. yesss... lång dag på jobbet och sen hem till zsolibaby.
fest m simme & co och in på wallmans, mkt trevligt!


idag har jag jobbat, igen. men ikväll, ska jag sova, länge!

Kommentarer
Postat av: Isabell

usch sara.. det är inte lätt att bli gammal. jobb o massa utgångar :P det var bättre förr när man kunde ut o festa o sen soooooova bort dagen efter ;)

2008-07-27 @ 20:48:23
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0