mina braiga inköp

vill ju dela med mig om mina toppen fynd som jag gjorde på jolina i borås. superaffär!
  Hunkydoryshorts, lite så silke/siden aktiga. förr 700 nu 350. sen hittade jag jeans också, från replay halva priset. som hittat =)


 bra högtalare från philips, fast köpta på claes olsson. perfekt till cypern =)

vi började väl vår hemresa vid 18, men jag var jätte hungrig så tvingade pappa att vi skulle köra in till halmstad och äta något =) var på något ställe som hette gastons tror jag. riktigt god mat =) jag åt pasta med hummersås, musslor (de skänkte jag dock till pappa) och scampi. sen kom vi på att min kusin också bor där, så vi ringde honom och snackade lite. så det blev rätt sent igår, speciellt för kära pappi som skulle upp kl 6 idag!

nu har jag ätit min halvnyttiga frukost och tänkte ge gymmet en chans, får se hur det går. är väl inte supermotiverad men måste ta tag i träningen igen känner jag =)

Kommentarer
Postat av: issa

Cypern? När och med vem ska du dit? Familjen?

2008-07-15 @ 15:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0