mini maxparty

som vanligt brukar vi ha sjukt roligt och det tyckte jag att vi hade igår med. emma kom hem till didi så fixade vi oss och drack en massa. provade även osis dust it. fy vad jag älskar det, håret blir dösnyggt! det är först på shoppinglistan nu!!

 <--- här är mirakelpudret!!

iaf, drack ännu mer och sen kom linky och pidde så vi kunde åka med dom in till stan och till cardinal. eftersom emma är en tuffing kom vi in snabbt och lätt och fixar överbra drinkar. dock lite dyra haha men det är ju en annan femma =) trevligt var det på cardinal, men vaaaarmt. helt sinnessjukt. som sällskap lyckades vi få med oss vedran hem också på sovis haha =) inte illa, tre tjejer en kille :P

så idag har man varit bakis och trött efter tre timmars sömn. bakis och stå i en grill, njaa. inte bästa kombinationen. ska väl sussa nu så jag kommer upp i tid. så jag kan sova på em igen =) aurora imorgon, på riktigt denna gången! spännande!
måste även se till att hämta ut mitt körkort som ligger och samlar damm på posten.. kanske känns mer "riktigt" när man har det i handen =)



sen måste jag få avreagera mig lite också. är så grymt trött på människor som lägger sig i saker de inte har med att göra. suuuck. och när man säger att man inte vill prata om det heller. en negativ sida av dig och jag saknar den verkligen inte!

Kommentarer
Postat av: didi

och denna kvällen ;D

2008-07-03 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0