morgonstund har ...

sitter här, 09,44 och är egentligen svinigt trött. fast att jag sovit mer än mina 8 timmar. tvingade upp mig själv dels för jag ville hinna träna idag, och dels för att kunna sova lite bättre nu i eftermiddag. har natten på båten idag. kul det hära med att vända dygnen.
en sak jag märkt är att så fort jag tänker för mig själv att nu ska jag dra ner på sötsaker reagerar kroppen tvärtemot och vill inte alls som jag utan den vill ha allt som det är socker i. men tänker jag inget så kan det gå dagar utan. det där med dieter är knepigt...
nu ska jag som sagt snart åka ner till nautan.. har varit duktig och ätit gröt! haha. med kanel faktiskt som sägs vara bra för blodsockret om jag inte minns fel?


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0