Sara aka trädgårdsmassakern

mittemellan min läsning av Smuts (av Katarina Wennstam) och min eftermiddagsvila och allt godisätande får jag för mig att vara snäll och klippa gräset dvs, mossan, åt min faster. hennes gräsmatta är just en ja, mossmatta. 80% mossa 20 % gräs, om ens det.
om jag visste vad jag skulle ge mig in på innan jag börjat hade jag inte ens tänkt tanken. fan vad jobbigt det var. och fick en liten filmsnutt spelad för mig i huvudet.
jo det var ju då så att mitt x en gång i tiden berättade att hans mamma köpt och planterat en massa nya och dyra blommor. sen bad hon då mitt x:s bror att klippa gräset. vilket han också gjorde men han klippte lite mer.. alla hennes nya blommor.

och när jag går där och sliter på den jävla klipparen så huggs buskar och grönt ner i farten. jag hoppas att du inte kommer sakna dem, här är ju så mkt grönt!

så när jag blir vuxen & har eget hus ska jag vara så förståndig och skaffa mig en sådan liten självgående pryl. verkar mycket bättre!

   vs     ???

Kommentarer
Postat av: Isabell

haha..

men sara, en het trädgårsmästare är ju inte heller fel ;)

2008-07-13 @ 21:58:50
URL: http://ibergsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha Sara.. du e bara för go!

2008-07-14 @ 11:03:38
URL: http://michelllan.blogg.se/
Postat av: issa

haha, jag gick förbi en trädgård som hade en såndär "självgående" gräsklippare och GUD så rädd Vilda blev. Hon hoppade en meter upp i luften, morrade och skällde och blev alldeles tokig. Vi stod kvar i 10 min för hon skulle inse att den inte var farlig, men den kom ju mot oss sådär lite läskigt hela tiden och hon var lika rädd när vi gick! hahaha

2008-07-14 @ 11:08:40
Postat av: Määääääääx

Haha! Vi har åkgräsklippare, man bara sitter och styr ^^ hihih

2008-07-14 @ 11:28:33
URL: http://maxhanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0