sexual healing

igår var en riktigt mysedag! vid 16 körde jag till max & hämtade didi. då begav vi oss mot donken för att köpa grekisksallad och sedan åka hem till henne. där busade vi lite med hennes sjukt söta kusin och åt upp vår mat =) sen fick vi ryck och ville gå på bio. först ville vi se hancock men så var den slut, och mamma mia fanns det bara plats längst fram så det fick bli jiddra inte med zohan. lite sådär smårolig och sjukt knäpp. vem kommer på en film som den?

nu ska jag snart åka till jobbet. det var INTE roligt att gå upp imorse, även om man sovit ut och bara låg och drog sig. miiiiin lediga dag. så himla trist. men imorgon kan jag dra mig hur länge jag vill =)
efter jobbet blir det lite träning & på kvällen är det faktiskt tänkt att jag ska träffa bellan! det var ju ett tag sedan..

Kommentarer
Postat av: mingla

haha nä det får jag inte men däremot så har jag blivit sponsrad till tävlingar :) vad gör du idag?

2008-07-21 @ 10:21:14
URL: http://heymingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0