shopping med pappi

varit i borås city och shoppat med pappi. resulterade i två sjukt bra fynd. ska lägga in bild på det senare tänkte jag =) bloggnörd som man blivit..
gick runder, myste och kollade i affärerna. dock upptäckte vi att stuk antagligen inte gått så bra här, och att den lagts ner till min fasa. men jag har ju endå hittat annat. tröstshopping tror jag det kallas? haha.
hittade en mysig uteservering vid "kanalen" som jag kallar det och åt en grekisk sallad, som vanligt.. men helt ok =) satt där ett tag för att sedan promenera vidare och kör mot netonnet på jakt på mina högtalare till ipoden. men där var inget intressant så fick bli knalleland och claes olsson. en bra affär tycker jag =) haha. blev philips protable et puissant. sådetså :P köpte en adapter så jag kan ladda min ipod genom uttag och inte bara genom en dator. perfekt till semestern =)

nu sitter jag här och väntar på att vi ska köra. men pappa pillar på tvn (lyckats kludda bort kanalerna...) så det lär väl ta ett tag. kanske hinner sova en stund.. ja får nog bli så =)
för övrigt fasar jag lite över min jobbevecka som väntar mig.. konstigt nog är jag fortfarande nervös över att jobba på scandlines? men antar att det är normalt för mig. oroar mig för allt....

so long..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0