spontan utgång

det var egentligen meningen att jag &bell&anna skulle sitta och äta, ta det lungt & glo på folk. men efter två cider blev vi sugna på utgång så vi tog bussen hem till bellan så att hon kunde fixa till sig. snabbfix&snabbdricka. in på cardinal, dricka lite mer och köpa skamligt dyra 6or. fy asså vad det är dyrt haha. men kul var det =) massa trevliga (läs söta) halmstadbor.
vid tre gick anna&jag för att hitta den billigaste taxin, och anna skulle bestämmt få fast pris 120 vilket vi fick med leonard/leopard????? men han var billig och bra åk med honom haha =)

nu sitter jag här, inte alls bakis. men det känns som om jag inte sovit på hundra år & verk i min visdomstand?? vad är det för baksmälla :S






suck it bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0