sweetest ass.

med brist på andra rubriker?
jaha vad har jag gjort dessa tre dagar då? i måndes bar det iväg till issa och fixa sig. anna (scandlines) kom och helena också. skyndade oss till baby zsollan där vi förfestade och drack en massa. den nya cidern är en riktigt hit. kanske lite för söt, men vem bryr sig? ner mot tempel och dricka massa lovley drinkar och dansa en massa.
 kan ju säga att denna var riktigt god. typ jordgubbsisglass. ny favvo =) att man sedan blev riktigt alkoholiserad och tappade bort alla var kanske inte lika kul men jag tror endå att kvällen fick en 4 av 5 strawberry daiquirisar haha =)

i tisdes var jag väldigt bakfull så sov väl till 13 nått och gick sedan upp till issa för att kika på vbå. lite senare väntade jobbet och fy vad jag inte mådde bra. men som man dricker mår man.. eller nått..
igår jobbade jag ett softepass, åkte hem och sov. issa ringde lite senare och frågade om jag ville följa med hem till peter och grilla lite och det gjorde jag. two girls in a car, farligt farligt. hihi. sen åkte alla (jag, issa, peter nico och manuel) hem till issa och kollade lite film. men den var mest dålig så jag bytade till satc, mycket bättre! trots att kvällen inte blev så sen så fick jag endå tvinga upp mig vid 13 idag för att lägga mig i trädgården. sjukt varmt eftersom det inte blåste så orkade bara i två timmar och nu sitter jag här. tänkte ta mig i kragen och plocka undan lite, och fixa med lite pengar så det är avklarat.. hade egentligen behövt åka till banken med.. men njääe.. det lockar inte =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0