Varför kan jag inte sova?

var på aurora igår/inatt/idag kalla det vad man vill men ja ni fattar. kommer hem vid halv åtta, läser HD (nörd jajagvet), försöker varva ner, läser min smuts bok och så. kl blir 8,30 och jag känner att jag måste verkligen sova. vilket jag gör men nu sitter jag här. varit klarvaken sedan 13. eller det med klarvaken kan ju disskuteras. min kropp vill upp. mina ögon sover. hatar när man sover, vaknar, sover, vaknar. så nu tänkte jag gå en lång runda. försöka varva ner, och sedan sova lite.
eller har ni något bra tips?


anyway. är festsugen och vill till marcus 20års fest. men jag får inte för jobbet. blööö


Kommentarer
Postat av: huba

HAJJE Å GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN :D

2008-07-19 @ 19:26:49
URL: http://huba.blogg.se/
Postat av: Isabell

sorry babe att jag inte kunnat svara. har inte varit i närheten av verken datorn eller telefonen förrän nu :/

2008-07-19 @ 22:52:32
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0