you drive me crazy

så är min helg på aurora slut för denna gången. sorgligt. jag har börjat att trivas så himla bra. där jobbar så speciella människor, inte på ett dåligt sätt, utan bra! sen på helgnätterna patrullerar där ju vakter också, som faktiskt också är trevliga haha. en av dem blev jag helt impad av, han var eller är egentligen arkeolog! hur ofta hör man något sådant? skit coolt när han berättade om det.
annars har natten gått bra, träffat en massa som man känner och det är ju trevligt =) dock ska ju alla festa så man blir lite sugen meeen. another day..

vaknade upp vid 15. ville inte gå upp så sent, måste kunna sova inatt. vilket jag tror kommer gå utmärkt är cepe trött. uppe för länge och alldeles för få timmar!

nu väntar jag på att didi ska ringa, så ska jag köra ut till max & hämta henne och åka hem till henne. måste hämta öl och lite sådant..


take care

Kommentarer
Postat av: Camilla

ha en underbar söndag babe. Vad är inte bättre att göra på en söndag än gå på bio? http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687 här får du gratis biobiljetter

2008-07-20 @ 16:14:11
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0