3 dagar sedan

jag bloggade. wops. idag har jag haft en riktigt bra dag. vaknade, duschade och åt frukost. snackade runder och bestämde med linkan att vi skulle till stranden och det gjorde vi. gick till fria och låg där en och en halvtimme innan vi begav oss till max för att äta. gott som vanligt =) efter det blev det även en glass innan linus kom och hämtade oss, och körde mig hem, snällt!
nu på kvällen skulle vi grilla och efter många om och men körde anna&jag för att hämta elin. inom maxi för att köpa diverse grejer. ner till gröningen och en sak säger jag, aldrig mera engångsgrill. fick ju inte igång grillskiten och korvarna blev halvråa, men elin gillade dem och det är väl huvudsaken =) satt och snackade och mös!

imorgon blir det gröningen med sarah som är hemma från london över helgen =) härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0