fy fan vad jag är bra =)

körkortet avklarat. och det känns något fruktansvärt bra att ha det "överstökat", fast har nog inte fattat det än. var väl klar vid 12 så kom mamma och pappa så käkade vi på inom mat och bar tror jag det heter. precis brevid china town. i just love it. god ceasarsallad blev det där =) sen köpte vi fika och brummade hem till mormor&morfar då JAG körde UTAN övningsskylt. hihi. frihet.
nej nu väntar jag på mammi och pappi så att jag kan köra iväg till jobb. skönt att slippa ta den dryga bussen idag!


måste dock tilläga att satc-filmen var såååå bra. haha. alla som sagt att den var för lång kan slänga sig i väggen! den kunde gärna varit lite längre för min del =) guuud. vad jag och diana älskade den, grät skrattade och ja allt. och vi har kommit fram til att man behöver inte oroa sig, man kan hitta the big love när man är 40! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis igen sara! Hoppas att det känns superbra med Körkortetnu!

Jag kommer ihåg hur glad jag var när jag fick mitt!

Puss o kram Michellan

2008-06-23 @ 17:55:22
Postat av: Anonym

Du är så jävla duktig!!!! GRATTIS!!! Nu e de bara jag kvar...faaaan. haha.

2008-06-23 @ 21:05:28
URL: http://helena1986.blogg.se/
Postat av: sponge

grattis ännu en gång min sköna:D i helgen kan vi cruisa runt :) äääälskar dig!

2008-06-25 @ 15:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0