get naked

okej, nu var dte dag två på brandorama utbildningen. KUL för att sammanfatta hela dagen, snygg man var när man skulle plaska rundor i överlevnadsdräkterna (man såg ut som en mångubbe) och flytväst ovanpå det. längtar tills att vi får alla bilder haha ska dela med mig då ;). Så skulle vi vända livflottar och allt var det innebar. rikitgt kul. det enda som är lite tråkigt är att denna utbildningen gäller bara på scandlines, möjligtvis finnlandia eller vad fasen de heter också. för vi har tydligen fått en förkortad verison, den riktiga är i fem dagar. MEN kunskap är väl aldrig onödigt? det enda som också är riktigt tråkigt är att jag börjar bli sjuk, känner mig febrig, har ont i hela kroppen och allmänt slö. känns ju sååå bra eftersom jag verkligen inte har tid att vara sjuk just nu! har så himla mkt igång nu. utbildning imorgon också, och sen körskolan! och på fredag är det lund också ju... jaja..

så nu ska jag duscha av mig allt det äckliga norrahamnen vattnet (eftersom dräkterna läckte in) och lägga mig i sängen.


godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0