jag och mina böcker

som vanligt. läser snuttar av denna boken och den är faktiskt lite små rolig. en del är: "Hur får du det du vill ha?" så är det då olika personer som har svarat och här är ett urval av det.

"jag bleker mitt hår platinablondt. resten kommer av sig själv"
"jag tar det helt enkelt"
"smickrar, charmar, kräver, pushar, hotar"
"Jag klär av mig"
"genom att spela sten sax och påse. (sten vinner 93% av gångerna)


     av Cameron Tuttle


"Hur man fixar gratisdrinkar"  ett sätt som de beskriver är "smygsmuttaren" och när jag läste det fick jag sånna bilder i huvudet av hur man ser sig själv + nån annan tjejkompis göra det. man ska nog testa detta endå...
okej, beskrivning; "Ta några av de långa smala sugrören. Om du inte kan hitta de långa, bygg ditt eget genom att stoppa det ena i det andra tills tills du har ett meterlångt dödligt vapen. arbeta dig sen ledigt genom lokalen och stjäl smuttar i smyg från andra. Har du en vän med dig kan ni turas om att distrahera folk eller göra det till en tävling. Funkar bäst i trånga mörka barer."

att sörpla i sig sådana här gratis vore inte dåligt.. haha

Kommentarer
Postat av: Evelina

Drinken ser uuurmumsig ut!:)



Hoppas du får en härlig dag!

2008-07-04 @ 07:50:28
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0