me and my drive

haha känne rmig så otroligt vuxen när man kör i en kombi till sitt arbete. jaha denna veckan har jag haft och kommer att ha fullt upp. diana säger tillochmed att jag ska stressa ner, men hur ska jag hinna det när det är så mycket som ska hinnas med?
igår var jag supertrött och var så överlycklig att jag skulle vara ledig idag så jag kunde få sova ut. men så ringde min chef på scandlines och sa att jag kunde gå familiarization utbildningen idag om jag ville, vilket man måste gå för att egentligen få jobba på båtarna överhuvudtaget. så jag fick ju vackert säga jag och där röck min sovmorgon och istället fick jag gå upp kl 05,45. suck.
efter kursen åkte jag hem till elin (eller egentligen emma&alex) där vi spelade nintendo wii. sjukt kul! det vill jag ha =) sen åkte vi och fyndade på rusta och öb haha =) elin kan alla bra ställen! blev en ldb-bus så nu ska jag bli lika neger som anna var förra sommaren =) och en scrub till att ha innan så det inte blir fläckigt!
och nu har jag brännt en skiva och ska brumma hem till diana så att vi kan uträtta alla våra ärenden! dvs, köpa öl och mat haha =) men sådant är viktigt!



ps.. någon som vet hur man kan lägga in filmer?? har en sååån rolig som jag vill dela med mig med =)

Kommentarer
Postat av: di

jadu tack för allt den dagen hade så sjukt supermysigt m alla!

2008-07-03 @ 21:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0