mina i-landsproblem

igår var jag ledig hela dagen. låg på gräsmattan och solade. och jag är en sådan person som ska ha med mig allt ut, ipod, mobil, bok, tidningar, solisar solkräm ja allt. och det är så jobbigt att gå flera gånger;/ haha

på kvällen grillade (eller ja, jag åt en grekisk sallad från donken. den är ju så god) på gröningen. riktigt mysigt :)


har jobbat hela dagen idag, eller nästan, till 15. och nu är jag sjukt trött. känns som om man legat på stranden hela dagen, jag brukar bli så trött då. har testat alla våra nya max glassar nu. haha. muumsigt :)

Kommentarer
Postat av: fia

hahah ja varför gå extra ggr när man kan ta allt på en gnåg å slippa springa..

2008-06-01 @ 18:23:46
URL: http://fialovegobbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0