mycket att stå i

är det hela tiden tycker jag. dagarna bara springer iväg. men i fredes var det först jobb och sedan åkte jag hem till diana där vi mös och så. sov där och på lördagen började dagen m lite jobb. fick sluta vid 12 vilket var tur, för jag var tvungen att jaga efter baguetter att ha på kvällen. blev både maxi & citygross men de såg så torra och tradiga ut så jag gav mitt hopp till mörarps affär och där var de riktigt snälla =) där kan jag rekommendera att handla mat!
sen fixade vi oss och allt annat och alla kom till didi. och allt var jätte mysigt och solen sken och en massa kul folk!
sen kom macke på en lek (elle rkom på och kom på, den har ju funnits innan). man ska typ springa 15 meter och sen snurra tio varv runt en pinne och sen springa tillbaka. tjena så yr man blev. efter 8 varv trillade jag ner på gräsmattan haha. men KUL var det! ja och sen fortsatte det väl i sin vanliga ordning, alkohol och massa mys.

söndagen blev jag upphämtad av mammi så åkte vi till väla m våra tyska släktningar som var på besök. trevligt. och sen blev det middag hos oss. halva min släkt är ju nere i tyskland så det är ju kul att träffa dem. =) när de åkt brummade jag hem till didi igen och kollade på fotboll m henne och linus. en riktigt bra match och spanjorerna förtjänade ju verkligen att vinna efter 44 år!!

idag blev jag så glad när cattis ringde och sa att jag kunde komma två timmar senare, så härligt att sova lite till. men nu får jag väl ta mig i kragen och fixa till mig för jobbet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0