sexual healing

pust vad trött jag är. fast att jag inte jobbat såå många timmar denna veckan så är jag slut. trött i benen, trött i huvudet. men bara en dag kvar sen är jag ledig lör-sön! mycket att göra idag + en rast på tio min = en grinig sara :P

imorgon tar alla treor studden. tänk. om 2 dagar är det ett år sedan jag gjorde det. ett år. vad har jag gjort under den tiden? ingen aning. tiden har bara flugit iväg. men när man tänker efter, har nog rätt mycket hänt endå. lärt känna så otroligt mycket nytt folk. och folk har flyttat/lämnat mig... usch, vill inte tänka mer på det. kommer väl bryta ihop av ångest när jag ser anna springa ut. min lilla anna haha. big girl, välkommen till verkligheten! it sucks..

nu ska jag gå och se på gossipgirl som jag var tvungen att banda igår!


PUSS mina tossingar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0