Söndag

 sex and the city ska kollas idag med my lovley di. riktigt mys söndag ska det bli, can't wait.
 jaha, fredagen bestod av dels midsommar firande hemma, sen hos amanda med gottis mat och senare party på råå! var ju sjukt seg efter min natt på båten, där man träffade även lite gammla bekanta. lite sådär småtrevligt =)
Lördagen vaknade jag av att pappa kommer in och säger upp nu vi måste köra. döö. sjukt seg och det gick ju därefter, backade in i ett stålrör som stöttar upp träd, bra sara...
sen var det jobb med evve. stängning och det gick ju toppen. Lungt och skönt =)
dagen idag började på samma sätt, pappa som kommer in halv ett och tvingar upp mig och efter en runda sitter jag nu här och ska se gossip girl som jag missade i tisdes!
you know you love me, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0