stranden med mammi och pappi

eftersom Sarah ville åka till sin mormor och morfar, vilket är förståerligt (stavas???), så fick pappa bli mitt beach-offer. jag skulle ju tvunget ner eftersom detta typ är en av mina få lediga dagar och solen skiner som bara den. så vi cyklade till fria och pressade. solade, njöt, gick och köpte baguett och sen kom mamma också. vid halv fyra tyckte mamma att det blåste lite kallt så vi cyklade hemmåt. men först inom sofierokiosken. lika tur är väl det att vi åkte hem, för min hy har blivit så känslig. bränner mig jättelätt fast att jag haft 20an hur länge som helst. vågade ner mig till 12an men endå blir jag röd. suck. nästa år ska jag börja på trettio haha. man vill ju inte sluta med hudcancer =)

nu ska jag göra mig finis, för jag ska träffa d i stan =) MYSA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0