tre dagar =)

på scandlines är klart nu. en kurs kvar på fyra timmar och lite "prov"jobbning kvar. måste fixa det där läkarintyget också. idag har vi haft en crowd management- kurs och en ISPS. intressant. sen är väl allt klart inför v 27,29 och 31! :)
måste tacka diana som ställt upp för mig och tagit passet på max som gjorde så att jag kunde göra detta roliga! men det vet du ju redan att jag är så tacksam för baby <3
imorgon skulle jag egentligen jobbat, men vi springer iväg med timmarna så de undrade om jag ville vara lediga. lite tur i oturen då jag hade behövt timmarna, men har gått och blivit jätte förkyld är det bra, så kan jag vila! och direkt säger jag till diana; fy vad synd att jag inte visste detta tidigare, då hade jag kunnat gå den andra kursen med. diana: sara, du ska nog vila. och det har hon rätt i. mår INTE bra nu känner jag. fattar inte ens varför jag sitter här, men så är det väl, nörd som man är!

nog med gnäll, sängen är det dax för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0