you know i'm no good for you

sitter här, trött men glad efter en dag på brandorama. riktigt spännande och kul var det =) träffa nytt folk är alltid trevligt (säger jag nu efter att ha fasat för dessa dagar haha). började dagen med lite brandövningar och gick in i rökfyllda rum med mask och syrgas. man lär sig alltid något nytt. blev både förmiddagsfika och lunch och sen hade vi HLR-övningar. vad man lär sig. 30-2-mittpå ramsan osv. ja så nu kan jag rädda folk haha. och L-ABC sättet som jag tror stod för Livsfarlig situation??? Andning-Blödning-Chock.. lite repetetion för mig själv. sen blev det lite eftermiddagsfika och efter det så var vi två och två och lossades att den ena hade hamnat i en situation, tex, att dockan inte hade någon puls, eller att "partnern" hade svimmat av eller som jag fick göra, glassplitter i huvudet och ack så vacker man blev med bandage runt hela huvudet haha.

lyssnar just nu på min favvo artist, amy winehouse. och både "you no im no good" och "tears dry on their own" är ju så bra!


nej nu är det dax för mammis spagetti och köttfärssås, som jag vet att issa just looove ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0