bakisdagen

sjukt bakis idag. hiih så när jag kom hem vid tio tog jag mig en dusch, tvättade av mig sminken och tog på mig mjukekläder. åt lite frukost för att sedan få sova i några timmar =) vid två tog jag bussen in till stan och mötte upp bellami, vi fikade på ett nytt (?) ställe som ligger precis brevid annorledes, Beleza coffelounge, väldigt mysigt med lite bagatelle stuk över det hela. åt en varm panini med kyckling pesto och vitlök. massa snack och gos var det =) hihi. skulle köpa en hasselnötsdröm sen, men det enda det smakade var kaffe? men lika gott var det =) stället får ett bra betyg av mig, det enda som var lite minus var personalen, de kunde iaf låtsas vara lite gladare =)  men kul med något nytt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0