club monaco

var vi på i torsdes! eller ja, det var ju egentligen cantina, men same shit different names.. riktigt trevligt =) kom hem till issa efter min ridning som för övrigt gick sådär. konstig, men snäll häst =) vi gick och åt på cavolo nero m. favvo kevin =) treeevligt. hem till issa och dricka massa godis vin, muums. in till stan m de andra fjällorna så var vi först på crom och drack drinkar. drack min och bellans favvo, liggaren. riktigt godis är den :) sen begav vi oss till det "nya" stället. först var där inget folk, och jag var inte förvånad, det var ju trots allt en torsdag.. men sen vid 1-2 kom det en massa folk.. och kevin och sudden =) kul! massa goa cider och ännu mera vin slank ner, så man mådde ju som man mådde i fredes. kul att jobba då.. speciellt när vi är för lite folk inne, verkligen jätte kul!

så fredagen och lördagen har bara bestått av en massa jobb, och en sovis hos issa däremellan! nu väntar jag på att få mat av mammi och pappi och sedan ska vi mysa till melodifestivalen!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0