dagens bloggning

ahha kommer inte på en vettig rubrik. igår var dte jobb och det gick väl bra, sålde över prognos så det var ju en del att göra. trött var man efter det och när vi skulle stänga var jag såå seg. hihi. sorry michellan =) kul att stänga med michelle, var så länge sen. väl hemma kollade jag klart på gossip girl och i huvudet på gynning. jag vet verkligen inte vad jag ska tycka om den tjejen.. är hon så på riktigt? eller är det mycket spel? en del av mig gillar henne, men sen blir hon bara för mycket?? jaja. hihi. kul att disskutera med sig själv, eller ej..

idag ska jag rida, ska bli kul. se om man får någon ordning på kära robinsson. tycker han är lite. hmm. ja. svårt att förklara. men först en sväng inom issa och hämta mina ridgrejer, som är där. tänkte också hinna med en 10-15 minuters solande, mitt ansikte mår inte så bra nu :( och sol brukar alltid hjälpa, tycker jag.

nu ska jag titta på greys anatomy! ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0