empty walls

dagen började väl sådär, tittade ut och såg att det spöregnade.. kul! skulle egentligen till arbetsförmedlingen, men så blev det inte heller utan en sväng på stan. inom hm och spenderade lite pengar på hårfärg, mejk och nya underkläder. nicenice. sen köpte jag äntligen en silverkedja till hänget jag fick av anna i födelsedagspresent, tog lite tid hihi. en sväng inom åhléns blev det med, köpte ny träningsbh, och tycker faktiskt att de är jättebra där =) så en sån och en ny träningströja blev det.

sen åkte jag inom pinglan en sväng, satt och snackade en massa skit och kollade VBÅ, as usual.. :)
var även duktig och åkte inom gymmet, är ju riktigt på g nu. lånade även lillebrors ipod, och vi har ju lite olika musiksmak om man säger så. men jag var nog på ett väldigt konstigt humör idag, för jag gillade den! hmms?? nu kommer issa tycka att jag är konstig. okej, vissa låtar var kanske lite för extrema, men endå ;)

Kommentarer
Postat av: ingen anna skiper här inte

VAD FAAAAAN? du har ju blivit värsta träningsnarkomanen :P och vaddå för hårfärg, vad händer? Vi får träffas snart så jag kan få tillbaka min bok och dela lite skvaller =) Miss u. Det pissregnar fortfarande förrsten...

2008-03-12 @ 23:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0