en underbar helg

fredagen bestod till en början av lite jobb, slitit.. sen hann jag faktiskt en sväng inom gymmet. starkt jobbat. hihi. sen kom pappa och hämtade upp mig, duschade och vilade lite hemma. sen kom issa, och vi åt middag med min familj. mkt gott!! sen kom alla andra dvs, cicci, elinor, zsoli, simon och anna. treeevligt, blev lite singstar, men bara ltie, ingen som var på g för det typ.. sen blev det ju som vanligt alkohol i ganska mycket mängder, snack och musik =) tog bussen in till stan, först inom steak för kissepaus haha. sen hamnade jag och issa av någon konstig? anledning och jag vet inte hur? på zoo bar. kul =) där fann vi ju danne och martin (eller fann de oss först och vi gick med dem, hmm.. tror på det sistnämnda?) haha.  vidare till tempel och där var det väldigt trevligt och livat.. som vanligt. vid 4 skulle jag och anna ta bussen hem men först var vi tvugna att ta vår vanliga korv hos janne. så blev vi först lurade av en som sa att han var janne, och hans korv var super äcklig. men när vi kom till knutan hittade vi den riktigt janne =) haha. så fick bli en korv där, och han är alltid så snäll. får goda klubbor och sånt!

lördagen var jag väl lite smått bakis, tog en cruisarrunda med anna till bk på ramlösa. hihi. gott! hämtade upp bell och for hem till mig. mamma och pappa skulle iväg på party så jag och bell stod för maten, som blev väldigt god. det blev jasminris m. kyckling, kokosmjölk, kastanjer och bambuskott. och massa goda kryddor såklart. sen gjorde vi guacamole dipp m morötter och gurka! muuums. och gott vin till det. fast eftersom lördagen var min "få-äta-vad-jag-vill-dag" så åt vi lite godis med! ihih. blev meoldifestivalen och en film på det =) en riktig myslördag med andra ord!

idag vaknade jag upp med bell vid min sida (har lyckats skaffa sängkompis hela helgen;)) och vi åkte en sväng upp på väla =) blev dock inget inköp, något som jag är lite besviken på. får väl åka upp där i veckan!
nu ska jag strax ta bussen och möta upp max =) vi ska gå på bio! så himla längesedan så det ska bli treeevligt =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0