humöret

är väl inte det bästa. fattar inte varför. men som pappa sa, alla kan ha det så ibland. tycker bara att det hållt i sig ett tag nu :/

men idag skiner solen och det gjorde mig riktigt glad faktiskt, sen att hela gräsmattan är täckt av fin vit snö gör mig ännu gladare. får mig att längta till alperna. tänk att sitta i en en backe, på en uteservering med en varm choklad i handen. solen skiner och snön gnistrar. visst, jag älskar solsemestrar, men skidsemestrar är minst lika bra! synd bara att snön lär väl ligga kvar som längst till i eftermiddag? och den kmr ungefär en månad försent. jag var ju redo för våren och allt vad den innebär.

dagen började med två avsnitt av 2900 happines. älskar att man kan se det på datorn. hihi. för jag älskar den serien, även om de snackar danska och att danska är nog världens fulaste språk.
snart dax för frukost, packa min lilla väska och ge mig iväg till gymmet. ska träffa en instruktör, ska bli intressant. måste komma i form känner jag.

och jag och kevin har ju ett vad nu, och dag 1 klarade jag sådär. men lyckades stå emot frestelserna så nu är det skam den som ger sig.

Kommentarer
Postat av: huba

Jo jag ska det. Ska bara få tummarna loss =)

2008-03-04 @ 13:47:47
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: huba

har lagt upp bild på ringarna nu =) den ligger under "våra fina ringar " =)

2008-03-04 @ 19:08:31
URL: http://huba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0