I found the love but it didn't last, wonderful days belong to the past

torsdag idag.. dagen började tidigare än någonsin, halv sju. fy vad jag bara ville sova vidare då. men mitt motto är ju att "sova kan man göra när man är gammal" och efter en dusch var jag faktiskt hyffsat pigg. timmarna på jobbet gick ganska snabbt idag faktiskt, kanske inte så konstigt, det var bara 4 1/2 timme ;P men men. iväg till ridhuset och där gick det väl sådär, kunde presterat bättre. men så är det ju.
är helt död nu vilket som, och vill bara sova. men då kommer jag vakna kl 6 imorgon och hur kul är det..

imorgon blir det en svängis på stan, vill hitta något snyggt tills kvällen ju! party party m mina girlie ;P hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0