ibland älskar jag min familj mer än något annat

som igår. hade vi påskmiddag här hemma. Familjen från halmstad var här nere + bertil. God lammstek m. hasselbackpotatis och sås, muums. älskar verkligen det. och är det nått jag är lycklig över så är det att mammi och pappi har den goodaste maten. sen åt vi världens godaste efterrätt med, en slagschoklad/kladdkaka m. apelsinmarinerade jordgubbar och grekisk youghurt med honung. rena kaloribomben, men vem bryr sig? det är ju bara påsk en gång om året =) tur det haha. satt och snackade och skrattade, riktigt mysigt.  sen så fick jag dem att börja sjunga singstar, och såklart tyckte pappa att det var dökul, även om han suger på det haha.

idag har jag varit och jobbat lite, känns som om man gjort nått bra denna helgen =) inte kunnat vara nere på gymmet nu på tre dar så det pirrar i kroppen haha.

längtar så tills på torsdag, nu har vi planerat ännu lite till. blir först middag på bug buddah m. girlsen ;P tycker iaf jag och eve. måste ringa runder lite och kolla det =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0