jag måste vara världsbäst

på att skjuta upp saker som jag egentligen borde göra. jag kommer alltid på små fina ursäkter till mig själv ;)
som ex, min hårfärgning. först skulle det växa ut lite mer, sen igår kunde inte anna, idag har jag pratat med nathalie om en annan färg och allt handlar egentligen om att jag är är rädd för resultatet. jävla mes är jag. men nu har jag och diana bestämt att vi ska fixa det på torsdag, så att jag är fin tills på kvällen.. kanske inte det smartaste att göra det samma dag, men strunt samma. ska köpa den färgen nathalie rekomenderade med mig, ifall de jag har skulle bli totalt kaos! haha. jaja. så mycket energi på något fjantigt.

idag mötte jag upp diana på knutan, hon har varit i stockholm en vecka den lyllosen. fick världens sötaste trosor från topshop haha. sen åt vi och kikade runder lite på presenter. sen var det adjö och jag gick och tränade. denna veckan är väl lite sådär. är så mycket som måste göras. så träningen får jag ta tag i ordentligt i nästa vecka igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0